pasal tadi..

salam..huhu..agak lame gak xupdate.skrg nih da tambah2 bz..hehe..nk wt keje byk uh..nk lik poli nih..byk songeh itu olang..report oh report..saje2 nk release tension wt keje..aku pn on9 la kejap..hehe..dan2 la kejap..arinih ade la sikit kejadian yang agak memeranjatkan..haha..cis..tgh2 aku syok menaip report yg melambak aku rase ader dengar munyik yg lain dari yang tikus slalu main2 ats almari aku tuh..ble aku belek2 kt atas almari xde lak..aku pokus kt report aku balik..ade la dlm bape minit aku dgr lagi..cis..nk main2 ngan aku..aku tgk lak bwh katil..esh..ader ke biawak ntah dok usha aku..mana dyer dtg aku pn xtaw..hampeh..dengan kadar segera aku kluar bilik..muahaha..geli dan takut2 gak..haha..da la besaw..kuku lak panjang..muke pn bengis.huhu.aku panggil la mr yusof my daddy..hehe..dengan mengenakan kain pelikat dan muke bgn tido..abh aku soh amik btg paip pnjang ngan tali ( tapi aku amik wayar) haha..muke slambe jek abh aku..hero betul..bole lak biawak tuh lari masuk bilik air..huhu..abh aku jerut kpale itu binatang heret dyer kuar..muahaha..aku rase la biawak tuh da letih kot sbb xtaw nk lari mana dah..lepas je jerutan kt kepala dyer trus lari masuk semak..bye2 biawak.hehe..so tu le nk cite arinih..hoihh..da senje da nih..nk out dulu..salam :)

Ahad, 13 Jun 2010 at Ahad, Jun 13, 2010

2 Comments to "pasal tadi.."

agaga.. cung takot biawak.. :P
msti cuak giler kan..haha..
cian biawak uh.. bye2 jugak biawak.. :P

haha..tkut uh..geli2..hahah

Catat Ulasan